top of page
Search
  • Writer's pictureJang Hee Jung

העוצמה של BTS

Updated: Nov 3, 2019

ע"פ העיתון הדרום קוראני כלכלת אסיה (아시아경제) מכון המחקר הכלכלי של יונדאי מעריך שלהקת הבנים BTS אמורה לצבור הון עתק שנאמד בכ 56 טריליון וון (56조원) בתקופה של עשר שנים, מהופעתה הראשונה של הלהקה שהתקיימה בשנת 2014 ועד שנת 2023. בתרגום לשקלים מדובר בקרוב ל-170 מיליארד שקל!


לשם השוואה, מדובר על סכום כסף גדול יותר מהסכום שהושקע באולימפיאדת החורף שהתקיימה בבפיונגצ'אנ, דרום קוריאה, בשנת 2018. זהו הביטוי המשמעותי ביותר להשפעה הכלכלית האדירה של הגל התרבותי הקוראני שהחל לפני מספר שנים והתפשט ברחבי העולם.


יש לציין את התרומה הרבה להצלחה של BTS לכוכבים דרום קוראנים נוספים כמו באו יונג ג'ון ופסי.

מלבד הרווח הישיר ללהקה, להצלחה של הלהקה יש השפעה חיובית ניכרת על כלכלת דרום קוריאה אשר נהנתה מגידול משמעותי במספר התיירים הנכנסים ובמכירת מוצרים נלווים. מתוך כעשרה וחצי מיליון תיירים אשר הגיעו לקוריאה בשנת 2018, קרוב לשמונה מאות אלף תיירים, כ7.6 אחוזים, הגיעו בזכות ההשפעה הישירה של BTS. בנוסף, ניכר גידול במכירות של מוצרי צריכה נוספים כגון קוסמטיקה ואוכל קוראני.


ניתן לייחס חלק ניכר ההצלחה של הלהקה לפרסום מאסיבי ברשתות החברתיות אשר כולל תכנים העוסקים בחייהם האישיים של חברי הלהקה, פרסום סצנות אימון יום יומיות, סצנות תרגול כוריאוגרפיה לפני הופעות ופעילות אינטנסיבית ברשת של מועדוני מעריצים . כל הכבוד ל-ARMY (아미), המועדון הגדול ביותר!







למידע נוסף:


קישור לדף המעריצים ARMY

147 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page